tisdag 26 februari 2008

bring it

Usch vaknade upp till en regnig dag (gårdagen som var så solig och vacker kändes som ett minne blott) och med världens huvudvärk :( Som om det inte räcker med det så hade jag ju 3 ton tvätt att arbeta mig igenom också.. Har visserligen börjat så smått med högen *host* berget nu..

Ska försöka använda hjärnan och packa någorlunda smart inför de kommande 2 veckorna också, hur gör man det.. Tänka dag för dag, vad man behöver och försöka undvika att packa med det man inte behöver, som visserligen är ganska svårt eftersom man alltid lyckas ta med sig halva packningen med obehövliga saker :D

Btw, brorsan har kommit in i Lumpen for real nu, jag vet inte om jag ska känna mig glad elr ledsen, visserligen är jag glad för hans skull, men vet inte direkt om jag vill ha iväg honom så länge med massa skumma utbildningsformer.. så det blir Hårsfjärden och bevakningsgruppschef inför Jan 08.. aja.. =)

Jaja hursomhelst imorrn blir det då Danmark, sen båten direkt.. hörs och ses efter den 10 mars


So kiss me goodbye.
Honey, I'm gonna make it out alive.
So kiss me goodbye.
I can see the venom in their eyes.
Goodbye.


Auf Wiedersehen.. elr hur vi ska stava =)

1 kommentar:

  1. Oj vad du är borta mycket =/
    Hoppas allt är bra med dig stumpan!
    Puss puss

    SvaraRadera

Vad tycker du?