fredag 15 februari 2008

in the air

Tjillevippen!

Jaow, igår var det då alla hjärtans dag (valentines day). Under dem 5 åren jag och Rolle var ett par tror jag inte vi var tillsammans överhuvudtaget någon av dessa dagar.. Tycker visserligen inte om själva jippoidén runt hela dagen heller.. Jag ser det som en ypperlig ursäkt att få skämma bort sig själv med restaurang och bio tex :D Var visserligen fler som tänkte precis som jag eftersom det var fullt med folk på stan och bio:n halvt fullknökad..En dag för kärlek och gemenskap; mellan vänner, familj, par..alla helt enkelt

Har varit hos T sedan tisdags, så hade ett litet fint tvättberg som väntade på mig när jag kom hem imorse, bara att sätta igång, har fram till 19 på mig så :) Alltid lika skönt att vika in allt i skåpen och känna doften av sköljmedlet i lägenheten..

Naaai, nu ska jag surfa vidare, packa upp, packa om, packa ned.. det är så mitt liv ser ut nuförtiden

Wait! They don’t love you like I love you



Love annsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?