söndag 17 februari 2008

you make me laugh

Tjoho!

Vissa människor kan få en att skratta, fast på olika sätt.. min mamma får mig att skratta för att hon är så goofy, Rollet för att han är seriös och ska vara smart när det bara är så himla tråkigt att lyssna, mina vänner när dem berättar sina äventyrliga helghistorier.. och du får mig att skratta för att jag inte fattar hur du orkar hålla på ? väx upp! Försök gå vidare och lämna mig ifred, för det var så det var sagt elr ?

Är påväg vidare mot Haga / Järntorget.. Sabina ringde igår och ville väldigt gärna veta vad det är för typ av rökelser jag använder i hytten, tyvärr då hon bor i skåne är det lite svårinskaffat så det tänkte jag fixa idag.. blir vällan en sväng förbi konditoriet där bullarna å chokladbollarna är stora som nävar/tallrikar för att införskaffa lite onyttiga diversiteter :)

Hade mer än djupt samtal med R igår, jag är så himla glad att vi vet var vi har varandra, jag tycker om dig så himla mycket och du betyder massa massa för mig.. utan dig hade jag inte varit något, hade inte klarat mig långt här i Götet.. du är värd det bästa --<--@

Ikväll när jag lämnat av mor å bror vid tåget drar jag direkt till T.. för att gå på båten i vanlig ordning imorrn.. så jag är hemma igen den 25:e.. för att tvätta, packa om och åka till Danmark :) wiehoo.. har längtat jättemycket, ska bli jätteskoj!

Puss & Kram till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?