torsdag 21 juli 2011

...morgonstund har ostmacka i mun

Ja har sitter jag med en sketen ostmacka och drömmer mig bort :) Mest utomlands faktiskt. Jag älskar att vara i land där allt är så avslappnat och enkelt... man lever för dagen genom att sola och bada; Kanske orkar man sig ut på en liten turisttripp.

Kollar jag ut är det visserligen ingen betongdjungel som möter mig utan ett blågrönt hav där solens strålar glimrar till det ordentligt..aaaah; Det är få förunnat och ha sådan arbetsutsikt =)

Dagar som denna då jag är lite extra trött brukar jag längta lite extra därefter; Jag behöver verkligen 40grader, steksol och massa massa bad och dyk. Min själ lever upp och jag känner mig så pigg

Beroende på ekonomi så vill jag gärna ta en tur med min lilla familj nästa vår/höst/sommar, hade ju varit alldeles superfab! :) Kanske drar jag med mig morsan också.

Hytterna kallar: 27 förbokade, 12 enkla, 5an-styrbord...välkommen dit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?