fredag 9 mars 2012

höstacken igen!

Idag har halva dagen spenderats på cytologi-avd något bla bla på Sahlgrenska. Thomsen har haft en knöl i halsen i några veckor och den har inte minskat så vi fick igår en remiss till Sahlgrenska för att ta prov på denna, speciellt eftersom den blivit mer fast.

Hursomhelst var det dropin så vi tänkte väl att 1h räckte när vi la i bilpengarna. Efter 55 min fick jag gå och hämta den för att dels ställa oss nämre avdelningen samt lägga i mer cash. Att irra runt på sjukhusområdet och leta P-plats var förövrigt som att leta efter en nål i en höstack. Blir alla sjuka på fredagar? Tog säkert 20-30 min innan jag fann min plats. Lagom tills T var klar ^^

Hans provsvar dimper ner om 10-14 dagar och det är nog jag som är mest nervös, försöker att inte tänka på det för mycket.

Ska plocka upp lite här hemma och hämta skruttet på dagis.

1 kommentar:

Vad tycker du?