söndag 11 mars 2012

Solen i ögonen

Idag har det varit såntdär mysigt vårväder igen så vi har trotsat småfeber och hosta för att ta oss ut, 2 ggr till och med :) Fick träffat grannarna som jag inte sett på superlänge (smått otroligt då vi bor 25m från varandra) vilket var skoj. Planerade in en tur till skoj & buslandet min nästa hemmavecka.

Jag är hungrig, Alice är hungrig.. dåligt läge! Vi har en tendens att bli lika griniga båda två. Tur att Thomsen inte är hemma o.0 Idag "lyxar" vi till det med pommes & hamburgare. Trodde vi hade pytt i frysen och såg framemot det men blev smått besviken när det självklart inte gjorde det.

Är ni sugna på något riiiiktigt gott förresten?

Pröva att baka Kokostoscakaka. Vi fick den på jobbet en gång och både jag å Jen var helt sålda så vi bakade den förra ledigheten, precis lika god och enkel att göra! :) Jag åt den direkt från frysen men ett tag i kylen skadar inte heller. Är den för nybakad tycker jag den blir lite kletig. Men vissa föredrar ju det. Egentligen gillar jag inte cocos, men i denna form är det grejt.

Imorrn går jag i vanlig ordning ut till sjöss igen och kör ett pass natt. Har längtat lite så det känns som det kommer lagom :)

Ååååå kan inte maten vara klar snart *knorr*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?