lördag 31 mars 2012

Lånad bild



Jag skadade foten under arbetspasset, eller redan under måndagsnatten. Hade precis dammsugit trapphuset färdigt då jag snavade och föll med foten bakvriden och landade på den. Låg och ylade på platån mellan däck 6 och 7.. ingen hörde för klockan var efter 4 och det var bara några få i personalen vakna. Drog mig ned och in på förrådet våningen nedanför; Panikringde Jennie och sa att dammsugaren inte var undanplockad och att jag hade skadat mig.


Kom inte hem förren på onsdagskvällen, det är sådana stunder man känner att båtjobbet suger..


Visade att jag dragit ett ledband på något vänster. Men samtidigt känns det som att foten "hakar ur" ibland. Har man som någon ledkula i foten?


Känner bara att "damn" inte mer fotskador. Har ärvt mammas fotproblematik och får jag väl en stukning/vrickning så känns det som att den aldrig läker. Fick en spricka i lilltån i 6:an och den hälsar på ibland. Plattfot hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?