lördag 24 mars 2012

ung moder bloggar

Oh my god.
Varför sover jag inte om nätterna.. men det är ju DÅ det är mysigt att vara vaken :S Synd bara att sovmornar inte existerar längre :) Tur att kaffe finns att tillgå. Idag resulterade det i att jag däckade på soffan efter middagen vid 16.30 och halvsov medan Alice gick bärsärkargång på pappas anime och rev sönder diverse planscher och slet dvd'erna på golvet. Häller ut resterande grötpulver på golvet och gör allmän oreda för att somna på min axel av utmattning. Jag i min lilla värld tror ju klockan är runt 6-snåret och tycker det är bäst att vakna till liv för att hinna bada skruttet. Men sheisse klockan var 19.40!! Way past bedtime för liten.. hon fick ta en takeaway macka & yoghurt i soffan framför Simpsons å sen upp å sova.

Mitt kaffe hann tima av sig själv.. suck
Vilken käss mamma man känner sig som då ^^
Meeen satt iaf å lekte i sandlådan med henne 2,5 timme.. uppoffring.
Hon ville verkligen INTE in men sen fick jag släpa in henne ändå för att göra våfflor.

Skulle kunna vara en "unga mödrar"-morsa som skrivit detta *haha*

Thomsen fick iaf provsvaret på sin knöl i halsen förra veckan och det var inte cancer.. phuw! Dock är det kvar och har relativt samma size, ev lite mer "fast" inuti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?