fredag 28 december 2012

5 år!

Blajj vilka rutiner vi verkar fått på sistone.. iih! Igår somnade Alice i soffan 18.30 så vi bar upp henne och hon vaknade vid typ 21. I vanliga fall vaknar hon ju när vi ska gå och lägga oss så det passar sig ganska fint att ta in henne i vår säng och somna tillsammans. Men eftersom hon inte somnar om ensam om hon en gång vaknat (knappt) så bar vi ner ongen eftersom ingen ville offra sig för en tidig kväll. Men hon var mysig och vaken tills vi alla gick och la oss vid 00 och sov till 10.20 imorse. Mmm, sålänge hon är en glad och gosig tjej så tycker jag det är helt underbart!

Var till frissan idag och vi har lagt upp en "plan" att jag ska spara håret, så trots att hon klippte ordentligt så känns det fortfarande som att jag har hår kvar. Fick även beröm för min fina hårkvalité.. har faktiskt inte klippt mig på månader och det var ändå inte slitet.. tadaa! :)) Vad använder jag för fusk? 20kr-schampo/balsam a la respons och vadän jag kommer över i den prisnivån. Var längesedan jag unnade mig ett schampoo i 300-kronorsklassen. Mamma däremot tyckte hon fyndade när hon kom därifrån med 3 minismå flaskor för 600 spänn! Å då var det ta 3 betala för 2. Vilket rån!

Hmm... nej nu närmar sig klockan 1! Crazy fool

Imorrn (idag) är det en kärlekens dag.. 5 år :]
Mycket har vi hunnit med min trotjänare och jag! 
Ups and Downs. Inte så mycket downs egentligen men jävligt tuffa downs!
Min bästa vän; Vi löser allt ändå! 

Kyss

PS! Idag har jag köpt en wake up light till morsan, värd 1000pix för 200 :) Jag tror den kommer passa henne perfekt. Kanske något för den som har svårt och extra svårt att komma upp nu när det är mörkt DS!

1 kommentar:

Vad tycker du?