fredag 21 december 2012

=)

Helt ärligt, vad har hänt med våra mornar... degar som tusan i sängen och käkar frulle vid 11-11.30 typ. Jag är verkligen inte van vid att dra mig såhär många timmar.. Känner mig så grymt seg när jag går upp på detta sättet så hela dagen går i ett töcken. Jag behöver bara 5-6h i sträck för att få en mer aktiv dag. Dessa dagar som varit det sistone är skamfyllda ju. Alice har aldrig sovit hela nätter, inte nu heller. Hon vaknar vid 00-01 och är lite ledsen så kommer hon in till vår säng där vi ligger och tjötar lite om morgondagen. Absolut inget farligt, men det stör ändå nattsömnen så kanske därför vi inte går och lägger oss förrens då ändå.

Idag säljer vi av en mediamöbel härhemma sen är det jakt på en hushållsvåg :) Vågar knappt ge mig in i smältdegeln av folk som är ute på hysterijakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?