onsdag 19 december 2012

Jaktens allvar

Jakten på det perfekta stället och hotellet fortsätter. Jag själv är som en kameleont och anpassar mig väldigt lätt efter bostadsläget. Annars hade man aldrig klarat av att bo ombord. När vi åkte till Karpathos -08 bodde vi på ett 4-rumshotell utan tv, pool och aircondition!! Kan ni tänka er :) Alla dem bekvämligheterna man först och främst ser till att ha i 40-gradig värme.

Men nu är det skillnad.. Thomsen och Alice ska med.. Poolen är skön att ha nära ifall man lagar mat, tvn är bra till sista timmen innan läggdags och aircondition säger sig ju självt.

Samtidigt får det inte vara för juicy pris..och läget måste vara bra...inte för långt från stranden och ej heller helt ociviliserat :p haha

Jag har gått så långt att jag skrivit upp 11 val som man prioriterar och det man gillar mest får 11 poäng. Slutpoängen räknas ihop av oss 4 och dem som får mest ska självklart finnas med i slutprodukten. Känns riktigt vuxenplaneringsaktigt

Har börjar maila lite privatuthyrare i cypern och turkiet.. egen villa med pool för samma pris som resan till ett halvschabbigt hotell..helt ok med mig =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?