tisdag 19 mars 2013

2:a gången gillt?

Kom hem sent inatt med Jutlandica. Anledning: Matförgiftning? Jag m.fl hade varit i Danmark på Liggedagen och jag & Jen delade en hawaii.. hördes av via hyttelen ngra timmar senare och då var vi båda grymt illamående.. klockan var 17:50, vi bör vara av båten 18.30... aaaah! Panikstäda som aldrig förr, ösa in allt i skåpet. Våt tvätt i tvättmaskinen, Jennie får dammsuga å hänga upp tvättade gardiner.. jag hulkar och försöker hålla koll på (inget).. vi hann av!

Nattjuttan 20.15, dock sen så hemma vid 00.40 *uuuah, gäsp*
Thomsen sov när jag kom hem, vi fick 2h med varandra nu på morgonen, ses på Fre kväll iaf =)

I vanliga fall hade jag kommit hem idag, vid 4-snåret men så blev det inte. På ett sätt var det bra att vi snabbt kom av för palla sitta med denna mage och illamående på en buss i nästan 4h. Vi behövde verkligen VARSIN toalett och dem är lätträknade på bussar ;)

Mkt bättre idag med vissa efterdyningar..hmm
Värsta är nog sömnen, Alice har slutat ta sina underbara sovmornar! Jag skyller på att det är mkt ljusare ute..rullgardiner eller mörkläggningsgardiner blir ett måste!

Stormen har kommit nu iaf.. eller ja, det blåser jättemkt
Nu behöver jag lite vår igen :) Men kanske mest semester

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?