fredag 22 mars 2013

...inte orka med

Mamma är med på min elaka plan, om kanske ett år eller så :)

Hursom idag har inte varit en bra dag rent fysiskt. Har mått illa (nej inte gravid) och haft huvudvärk from hell :( Även känt mig lite smådeppig då jag tycker det är så trist att vi aldrig har något familjeliv längre. Träffar T alldeles för sällan och hur mkt jag än tycker att det funkar och att vi kämpar på så tar jag uppenbarligen skada psykiskt. Tappar helt viljan och känner att livet suger i allmänhet. Inte så att jag aldrig kan le eller känner att jag inte vill leva, nej nej, snarare tvärtom, längtar efter dem tiderna vi KOMMER att ha tillsammans, men när! Semestern är först ut.

Hursom, nog med neggosnacket. Inatt kommer hjärtat äntligen hem. Imorrn är det loppis med Vicky och på söndag firar vi till svärisarna på kalas och måndag är utvecklingssamtal efter många om och men. På tisdag börjar allt om igen. Fullt ös medvetslös

1 kommentar:

  1. Ok läste nu "inte gravid"

    det ända jag såg var barn nummer 2 och femma och damp som jag är, var jag tvungen att kommentera innan jag läst allt;)

    SvaraRadera

Vad tycker du?