onsdag 20 mars 2013

Tacka vet jag..

..minimorötter; Den enda grönsak och nyttighet Alice gillar :) Det är pinsamt jag vet men hon äter inget annat. Som liten älskade hon ju lax, broccoli, spenat (då visserligen i babymatsburkar) men det verkar ha försvunnit. Även hennes intresse för majs (som inte är ngn direkt nyttig sak eg.) har försvunnit.

För att byta vändning helt så ska vi iväg till Ica snart. Dem har specialrajd på godis så jag ska passa på att handla på mig inför påskakärringarnas invasion. Något jag varit dålig på på sistone. :D Frågan är bara om man kan hålla sig borta från inköpet själv :S


3 kommentarer:

  1. Jo men majs är nyttigt!

    http://www.nyttigt.eu/majskolv-ar-nyttigt-majs-innehaller-bland-annat-mycket-fibrer-och-antioxidanter/

    SvaraRadera
  2. Är det? Känns som att dem kommer ut i bajskolvsformat och bara går igenom? ;))

    SvaraRadera
  3. Bra att hon gillar morötter det är ju bra det!

    Jag är inte redo att ha en vaken unge på dagarna. HJälp! haha. Jag har försökt med vällingdrogen 2 ggr. Men hjälpte inte. Hoppas han sover länge inatt=)Jag tror dock att det är 00 och 06 igen, hehe!

    Det har gått bra med vagn, till Rhodos åkte vi med brio go lite mer opraktiskt, då den är stor. Nu senast åkte vi med en chicco liteway och det gick hur smidigt som helst! Vi behövde inte ens paketera in vagnen utan fick ta med den hela vägen sedan tog dom hand om vagnen!Grymt och det var LÅGPRIS flyg och inget krångel!

    Jag har räknat på kostnaden och kommit fram till att vi tjänar på att ta ett allinclusive hotell, super bra. Det finns från 3800pp. Det kostar ju nästan en veckas mat på resmålet annars. Detur är billig, ett litet tips=)

    Kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?