onsdag 23 september 2009

disskutera mera

Mölndal 22.02

Jupp hemma efter en heldag här & var.

Började med en väckning med hjälp av väckarklocka.. låg å mös ett tag innan vi gick upp och åt mysig frukost.. (observera att frukost alltid är mysigt och alltid kommer att vara mysigast) Efter frukost försökte vi ta oss till gymmet i några timmar (vilket innebär slösurfa & musiklyssnande) Sen fick jag lust att dansa.. gosh vilken energi jag fick helt plöstligt, flög runt som jag fått ett getingstick 8) Aja sen kom vi iväg till gymmet iaf, och gudars skymning va skönt det var. Det har varit gymtorka under några veckor men nu är det dags igen.. underbart!



Efter gymmet blev det supersushi *kärlek* för att sedan ta fullpackadbussen hem till Mölnlycke och svärföräldrarna.. Hetlevrad disskussion med svärfar om diverse arbetsrelaterade saker.. kul att ha någon som är lika het på det där som jag. . ^^ Vi kom överens om att välja ett nytt ämne till nästa gång vi ses vilket blir söndag.. Thomas körde oss hem och det gick super! Väl hemma packade vi på svärfar massa skitsaker vi vill bli av med.. bla gamla kaffebryggaren, riskokaren och *host* lite annat ^^ Sen bad vi svärfar kolla proppskåpet och varför sovrumslampan inte funkade.. som tack fick vi byta halva lampsortimentet hemma (:

Imorrn upp i ottan igen.. körskola, gym och kanske träffa J.B (:
På kvällen måste jag fixa upp auktionerna och städa.. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?