tisdag 8 september 2009

kaffe med mjölk

Hemma i Örebro igen för en halvsnabbis..
Anlände igår kväll vid 23-snåret och blev upphämtad av mor.
Känns skönt att inte vara arg och irriterad från start när jag är här..

Har extrema kaffecravings och mor har bara en perkolatorbryggare som jag inte förstår mig på för 5 öre :) Jag vet! Skaffar henne en ny billig skit som jag kan ha när jag är hemma och hälsar på såklart.. super! Älskar kaffe med mycket mjölk.

Ska försöka köra lite härhemma med betoning på lite, blir väl bara under onsdagen som jag får den möjligheten.. På torsdag ska jag träffa fuckföreningen från förr, håller tummar och tår för att alla kommer att bli samlade.. hade varit så speciellt på e.m ska jag träffa mor för vi ska införskaffa en present åt bror som jag har spanat på.

Men just i detta nu .. kaffe! Vart köper man en sådan i Örebro utan att gå in på kafé? :D Finns det SevenEleven här? Just ja.. Pressbyrån..tada!

Blåsa håret .. mascara .. upp på stan!
Tjitjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?