onsdag 23 september 2009

you & me are wii

Det finns en sak jag gillar att göra väldigt mycket och det är att sitta och kollat lägenheter på Hemnet och bara drömma om alla ställen jag vill flytta till..

Frågan är bara, vem vill bo på Stekarestigen som ligger i Steken? ^^

Idag började dagen ganska tidigt med tanke på att det var avgånsdag igår.. Upp innan 8 för att duscha och göra sig klar för körskolan.. Gick hyffsat.. klarade fordonsprovsdelen efter många om och men idag.. känns himla bra.. phuwphuw
Har ingen aning om hur långt jag kommit med körkortet.. det är många som frågar mig hur det går.. skulle aldrig sagt något från första början : Men tänker inte säga när jag kör upp ifall jag failar..så det så! Kan inte med att fråga läraren heller om jag har långt kvar, vill inte verka "girig" för jag har egentligen inte bråttom på det sättet.

På lunchen träffade vi Vic och drog till Golden Days för att kolla in deras meny .. hyffsat bra mat och jag kan tänka mig att dra dit igen..

Väl hemma så drog tvätteriet igång .. sen dök söta Nathan upp :) Käkade och har spenderat ungefär hela kvällen (och halva natten) framför Mario Kart Wii





I can hear you thinking what I feel
I know that what we've got is real
And all we need to get us through
Is just to live like lovers do

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?