lördag 12 september 2009

tvätt- & biolördag

Åh sköna dag.

...fast den började lite abrupt.. jag drömde att jag var med i ett krig.
Vaknade av att älsklingen hade börjat sortera tvätten inför tvättdagen idag :) duktiga!
Undrar om jag ens hinner tvätta allt jag måste idag.. är himla många maskiner..speciellt massa 30graders idag.. Varför tillverkas det ens så mycket specialkläder som inte tål något (?)

Har även börjat fota lite till tradera.. blir en större omgång än vad jag hade räknat med faktiskt.
Lite måste även strykas innan jag fotar det.. heh, snyggt med världens skrynkler.. not! :)
Ska försöka plocka lite också..märks att jag kommit hem.. =))

Ikväll blir det G-force 3D för hela slanten.. actionhamstrar *S*

Nej fram med strykbrädan och kameran..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?