söndag 27 september 2009

Tradera igen

Med kalla händer i Mölndal 01.29

Jag vet inte vad jag gett mig in på. 40 aktiva auktioner är igång och dem går ut kväll och natt mellan 4-5 oktober.. Datumet för min avgångsdag..

Att hålla på med Tradera är en av de mest tidskrävande sakerna man kan göra på sin fritid. Idag började jag lite så smått efter 18-tiden med paus för mat. Sedan har jag suttit till lite efter 01.. Nu har händerna blivit isbitar. Men jag har iallafall fått upp alla auktioner. Skönt att rensa garderoberna .. då har man en anledning att köpa nytt! =)


Igår var det singstar/GH/Rockband-kväll hemma hos oss. Alla som vi älskar och som bor på orten - några var bjudna. Vi blev runt 10 personer iaf :) Tillslut satt bara Jag, Nathan & Thomas och ylade framför singstar.. mycket trevlig tillställning!



I Singstar måste man vara fokuserad

Tuuuuusan .. kom på att jag har tvätt kvar ju å tiden slutade 16! 8)

1 kommentar:

Vad tycker du?