måndag 21 september 2009

produktiv

  • Avgångsdag.

  • Gjorde ISPS igen och fick diplom

  • Fixade nytt personalkort.

  • Var till Majnabbe och böt lite arbetskläder.

..Skööönt att ha allt sådant gjort. Personalkortet var tvunget att förnyas.. fick även ta en ny bild till kortet och då gick det upp för mig hur himla mycket jag gått upp i vikt.. vattenskalle :S Bara tanken på att träna och äta sunt får mig att bli hungrig.

I övrigt har veckan på båten varit bra.. Har mått psykiskt bra och det har flytit på arbetsmässigt. Dock är min överkoj alldeles för lik en fängelsekoj.. =/ Men alltid gott att längta hem till sin egen bolster.

M & J har även fått bäbis och likaså J & J :) Kommer ut på alla håll och kanter nuförtiden.. Grattis!

Nej nu är det dags att åka till Ica Maxi och inhandla för veckan.

Imorrn blir det körskola för både mig & Thomsen..




1 kommentar:

  1. Du och jag och en jättebuffé med god mat, Annsi.... så ska det vara. ^^

    *kram på*

    SvaraRadera

Vad tycker du?