söndag 11 oktober 2009

Hur orka? (varning för känsliga läsare ;) )

Imorrn är det dags för båtvecka igen. Jag vet inte hur jag ska orka med tanke på min förkylning & feber som går upp och ned.. =/ Känner inte för att sjukskriva mig heller för då vet man aldrig om man får nästa arbetspass eller inte (kallas kristider)
Hursomhelst får jag helt enkelt bita ihop.. Min darling har tagit semester den himla lyxungen för att slipa mer på körkortet och teorin.. Kanske ett bra val med tanke på att det är Pink & Studentkryss under veckan..
Pinkcruise
Homokryss nr 1 på kattegatt.. bestås mest av bögar och transor.. Det festas hejvilt och ingenting står stilla.. Hytterna är dessvärre inte så fina som transornas smink.. man kan hitta div. festligheter man hellre hade avstått ifrån.. elr vad sägs om en duschslang full av bajs.. mkt sexande lämnar många otrevliga rester : Observera att jag inte har något emot sex, bara andras sexrester
Studentcruise
Ah shit vad ska jag säga. Cruisen som alla stewardesser inte! väntat på hela året. Den värsta stökigaste kryssen av den alla.. Samla lite över 1000 partyglada studenter under ca25bast så får ni se på ett och annat. För normänn är det billig sprit trots att vi höjer priserna. Måttligt stökigt så vi får börja vår vändtur tidigare + att vi hyr in en massa extra vakter & sopfolk i 16-års åldern som måste börja för-arbeta innan vi kan gå in i hytterna.. shiet crazy är den! Förra året fick inte taxfreen sälja ex. chips bara för att undvika nedchipsning ^^ Extremt mycket fylla & nedskräpning.. liknas vid nyår på stan ungefär! Hela årets rundskurning (grovrengöring) försvann på 24h

Vet inte hur jag ska palla med veckan helt enkelt.. En till anledning att jag inte vågar sjukskriva mig är att de kanske tror att jag vill vara hemma med Thomas.. kan ni tänka er att det känns hemsk att tänka såhär.. =/ yeye

I will adapt

2 kommentarer:

  1. Bajs i duschslangen?? :S Oh my! Hur pallar du? :)

    Hoppas inte veckan blir allt för jobbig! Krya på dig sötkorv. *kramar*

    SvaraRadera
  2. Jag lider med dig. =/ Hoppas att du blir bättre snart och att det inte blir för skräpigt. ;)

    Ha, när jag låg hemma och var sjukskriven för magkatarr/magsår så ringde chefen hem till mig och frågade om jag verkligen VAR sjuk. Det var inte särskilt kul det heller. =/ Det räcker bra att vara sjuk, man mår knappast bättre av att folk ifrågasätter om man verkligen är det. =(

    puss på dig

    SvaraRadera

Vad tycker du?