måndag 5 oktober 2009

woop woop så äre

Kalla fingrar som vanligt .. Yeees!

Hemkommen från ett stormande hav.. I förrgår fick jag faktiskt hålla fast mig i sängen för att inte ramla ner.. detta är inte bildligt talat utan sant, sov totalt runt 1-2h .. vaknade av båtens skramlande (elr ska man säga ihopramlande) Inatt var det inte lika farligt, elr ja vi personal kunde sova gott.. passagerarna däremot var skärrade :D

Jag har inte bara kalla fingrar utan även söndersnittade.. bara för att passagerarfanskapen ska hålla på å trasha i hytter så skar jag upp alla fingertoppar typ å störtblödde.. =/ Svårläkt!

Annars har jag köpt ett par stövlar som passa mig!! Förstå! ;) De som sett mig vet att mina vader är som en människas lår och därpå passar inte vad som helst.. men idag gick jag till Beoynd Retro (secondhand från typ all världens hörn i klass) =) och fann ett par för 349 bara.. jag är så grymt nöjd.. + att jag kan ha byxa inuti om jag skulle vilja.. ännu nöjdare.

Mailat alla traderafolk idag också.. skönt!

Puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?