torsdag 22 oktober 2009

utmanad

Varit på stan idag igen. Innan dess fick jag gjort ett väldigt viktigt ärende :)

Tyvärr missade jag det jag ville ha på apoteket, det är ju typiskt!

Har fått köpt en vinterjacka iaf samt hämtade ut mina nyklackade skor.. 280kr! Brukar det kosta så mycket? Isåfall köper man ju hellre nytt när det är dags att byta.

Har haft ont i höften också i typ 2 dagar.. känns som om själva skruven är lös ^^ Tusan alltså det känns att man börjar bli gammal eller nåt.

Utmanad:
-Vilket är det mest pinsamma band/artist du lyssnat på?
Hmm.. Hanson (?) fast jag lyssnade inte direkt mkt =) hehe

-Hur många timmar har du suttit som mest vid dator?
Datorn är på hela dagarna och jag sitter faktiskt ganska mycket, fast pausar faktiskt emellanåt :)

- Vilken färg har din cykel?
Blå

- Blondin eller brunett?
Brunett


-Vilken färg har du på texten på msn texten?
svart ... har haft lila men vart tog den vägen då? ^^


- Vilket stjärntecken är du?
Lejon


- Rakar du av dig dina ögonbryn?
hehe nej för jag skulle aldrig kunna måla dit dem igen


- Har du husdjur?
Nej


- Vilket smeknamn gav din mamma dig när du var liten?
Annsi (gumman)

- Är du kär i någon just nu?
Mmm :)

- Har du brutit på tyska för att imponera på en kille/tjej?
Nein

- Har du sagt "lol" någon gång under ett samtal?
Det har jag säkert (:


- Har du ätit godis för hundra kronor?
Naturgodis och en dricka till det kanske.. säkert


- Vad är du beroende av?
Hm..går väldigt mkt i cykler.. kaffe kanske =)


- Vad har du för fobier?
Telefon"skräck" är nog min värsta.. sen gillar jag inte höjder & mörker

- Det äckligaste du har ätit?
Kattmat?


- Hur lång är du?
171,5 cm


- Om du var ett verktyg, vad skulle du vara då?
Multiverktyg såklart.. kanske en schweizisk armékniv

- Sover du med gosedjur?
Min Thomas är så gosig :D


- Vilken mobil har du?
Köpte samma mobil som jag hade förut i nymodell.. så antar att jag har en Sony Ericsson
w200i .. så sjukt bra batteritid


- Vem var den senaste du fick mms av?
Lotta


- Vem var den senaste du fick sms av?
Jennie B


- Vem ringde dig senast?
Thomsen


- När duschade du senast?
Igår kväll


- Vem tänker du på nu?
Mig själv höhö

- Om du fick ge 25 miljoner till någon vem skulle du ge det till då?
Om jag fick det till någon så fick det nog bli mamma.. vet att hon skulle ge tillbaka till mig.. Men hon skulle verkligen vara värd varenda öre så som hon kämpat som ensamstående med oss 3..

Vilka vill du se göra utmaningen i sin blogg?

ALLA som inte gjort den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?