fredag 23 oktober 2009

tears in silence

Dagen idag började med tvättid.. Ah egentligen började den såklart med frukost men det tar jag för givet..:) Kanske inte för alla me för mig som älskar frukost..

Efter tvätt så var klockan efter 4, planerades att dra upp på stan.. Mötte Jennie på spårvagnen och drog till Condeco i kompassen.. mys! Snabbfika för att träffa stumpan och lämna över jackan som blev kvarglömd förra singstarkvällen. Efter lite affärer så drog vi til "Sun Wall" för inskaffning av kinaföda.. OK gott.. men inte mer än så.. =/ köksdelen låg nära vårat bord och jag vet inte om det var någon lökdoft som kom men det började svida i båda våra ögon..när sedan maten kom så blir man ju snorig av värmeångorna efter att ha kommit utifrån.. haha, såg nog roligt ut.

Bio efter det.."UP" tror jag grät så det rann tårar åtminstone 2 gånger, de andra blev ögonen bara vattenfyllda.. Antar att jag är fullare med hormoner än vanligt.. Det jobbiga är att när man var tvungen att hulka så var det råtyst i salongen :S iiih! Kortfilmen från pixar "Partly clouded" innan var också en hit.. Någonting är det med Disneys filmer men dem har alltid så himla bra budskap.. älska alla oavsett, sakna inte det förflutna, en vän är en vän i alla väder .. bla blaa


Up (eller upp som den heter på svenska) får bra betyg av mig.. :)

Jag förstår lite varför jag tycker den lille pojken är så söt ;)

2 kommentarer:

  1. Disney-filmer rockar! :) Såg "Brüno" igår, på tal om ingenting annat! :) Skitfilm, men den har nog ett gott budskap...Tror jag.. :D Har du sett den föresten? kramisar

    SvaraRadera
  2. Disney-filmer rockar! :) Såg "Brüno" igår, på tal om ingenting annat! :) Skitfilm, men den har nog ett gott budskap...Tror jag.. :D Har du sett den föresten? kramisar

    SvaraRadera

Vad tycker du?