tisdag 6 oktober 2009

total makeover

Glömde berätta att jag åt på sånt dära sushi-band där det står en sushikock i mitten och lägger upp bitar på fat å sedan får man plocka från bandet den tallrik som lockar mest..första i Göteborg var det och jag var så faschinerad.. Dock var inte sushin den godaste men det kompenserades genom att äta sushi idag.

Har även kört lite idag.. gick faktiskt inte så bra.. regn å mörker gjorde att jag inte såg ett piss + att jag glömde bilnycklarna i medan vi gick in på Ica.. ops klantigt! Som tur var så ville ingen ha bilen just då ^^
Förövrig har jag kännt mig febrig och allmänt risig idag.. tur att man kan styla sig riktigt fräsh på http://www.taaz.com/ : (du kan även köpa just det sminket du använt)

..Mörk kanske?

Eller blondin?

2 kommentarer:

Vad tycker du?