onsdag 21 oktober 2009

I cannot lie

Har inte skrivit på länge men lusten har inte fallit sig på helt enkelt.

Arbetsveckan var mer än jobbig, dock var det inte studentkryssen utan pinkkryssen som var värst detta året.. phuiw!
Har haft körlektion igår och idag...Gårdagens var mer eller mindre game over.. Satt och körde fast min själ var utanför kroppen på något konstigt sätt.. fick känslan man får när man spelar ett racinspel, OM du skulle krocka så gör det inte så värst mycket.. Totalt ofokuserad var jag! Idag gick det bättre och tur var väl det eftersom vi börjat med avancerad statskörning, Valand, korsvägen, Linné, järntorget, avenyn.. here I come! :) Gick faktiskt förvånansvärt bra trots att jag inte direkt såg vart jag skulle innan det nästan var för sent..Jag kanske behöver brillorna oftare ändå. Väl efter åkte vi till svärisarna för en fik å körning igen.. fick några kärringstopp i en backe.. konstigt när man försöker starta i 2ans växel... annsi ditt mongo!


Lite Sommarshake ;)

Dåligt mår jag fortfarande, kommer och går mer eller mindre.. varm om vartannat, förkyld, trött.. Jag som inte varit sjuk på evigheters evighet. Klart man blir det när man jämt skryter om hur Osjuk man är :S

Vill bara hoppa över hösten och ha jul nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?