fredag 9 oktober 2009

listan som jag snodde från kaktus

Hur gammal är du om fem år?
29
Vem var den sista du träffade?
Thomas & Andreas som står i vardagsrummet och lirar GH
Hur lång är du?
171,5cm
Vilken var den senaste film du sett?
Kill Bill 2
Vem ringde du senast?
Mor för att berätta att bror kom fram till Käringberget
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Vet inte exakt men det var till Vicky om att jag inte kunde mysa ikväll
Vad är dagens planer?
Dagen har ju redan gått men ikväll blir det bio med bror & Thomsen
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Har telefonfobi, men det beror helt klart på vad ärendet gäller
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Mina föräldrar är väldigt skilda
När såg du senast din mamma?
När jag var i Örebro sist, hmm antar att det var i början av Sept där någon gång
Vilken ögonfärg har du?
Gråblågröna.
När vaknade du idag?
11.30
Har du någon gång hittat en katt?
Nja, däremot har jag sett utslängda kattburar i naturen :
Vilken är din favoritplats?
Hos min älskling
Vilken plats föredrar du minst?
Gynekologen helt klart!
Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis jobbar jag med något jag brinner för. Hoppas även på en fin liten familj och ett mysigt boende.. ja allt det dära Svenssonaktiga..men får jag inte det så hoppas jag att jag är nöjd med situationen jag lever i ändå :)
Vad skrämde dig som barn?
Pappa & Ika i rutan -brr-
Vem fick dig att skratta senast?
Thomas
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Japp
Har du stationär eller bärbar dator?
Båda, fast har gjort min bärbara till en stationär hos morsan så jag slipper släpa :)
Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan
Hur många kuddar har du i sängen?
1 (ah 4 om man räknar prydnaskuddar + Thomsens kudde ^^)
Hur många landskap har du bott i?
2 (3 om man räknar med det år jag bodde hos momo)
Har du någon gång spytt på fyllan?
Har inte alla det?
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Det beror väl ändå på vart man är och situation :)
Är du social?
Folk kan tro det, men jag är mer en ensamvarg med sällskap ^^
När jag väl träffar folk så trivs jag väldigt bra med det dock
Vilken är din favoritglass?
Vaniljglass m. krossad choklad -kärlek-
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa mig en lägenhet
Tycker du om kinamat?
Jättegott men inte för ofta! Tar alltid biff m. bambusott, min stora favvo!
Tycker du om kaffe?
It's my drug för tillfället!
Vad dricker du till frukost?
Lättdryck citron
Sover du på någon särskild sida?
På "äldre" dar har det blivit mkt ryggläge
Kan du spela poker?
Ja fast jag är ingen haj
Tycker du om att mysa?
Min enda favvorsport ;)
Är du en beroendemänniska?
Verkligen! När det gäller allt! Vissa saker blir uttjatade tillslut så dem lägger jag av med..
..tyvärr gäller inte det sötsaker :(
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja min kusin Nike :)
Vill du ha barn?
Absolut
Kan du några andra språk än svenska?
Tyska på mitt sätt, nåt ord på ryska, finska, polska.
Har du någonsin åkt ambulans?
Hmm, inte vad jag kan komma ihåg
Föredrar du havet eller en pool?
Havet absolut! Älskar havet <3>
Fast en pool på tomten hade inte suttit fel
Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, utemat, bio.
Äger du dyra smycken?
Nej inget dyrbart mer än för mig.
Har du någon gång testat narkotika?
Vad är klassat som narkotika?
Vad var det senaste du stoppade i munnen?
;) Tacos
Vem är den roligaste människan du känner?
Kommer inte på den absolutaste roligaste..
men skrattar mkt åt min vän Jennie.S som alltid gör bort sig så sjukt mkt..
Hon har nog inte missat något pinsamt att vara med om.. Roliga är att hon läser till lärare.. samtidigt påminner hon lite om en gammal vimisg svenskalärare jag hade på gymnasiet.
Välj ett ärr på din kropp?
Har jag ens något ärr (?) Näe va ocoolt av mig
Vad har du för ringsignal?
Thermostatic - Reasons
Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Nåra babykläder samt några finklänningar från när jag var några år äldre.
Ska bli kul att få använda dem på sina egna barn :)
Bara för det får man säkert 24 pojkar.. aja får sno brorsans gamla paltor :D
Flirtar du mycket?
Nej känner inte att jag behöver inte det
Om jag behöver det så är jag sjukt dålig på att flirta och visa känslor..
...blir jag singel så blir jag det säkert för resten av livet om ingen förbarmar sig över mig :D
Vart togs din profilbild för din blogg?
På toaletten hemma hos mor
Kan du byta olja på bilen?
Det kan jag säkert nu när jag har fått min fordonshandbok för tjejer
Har du fått fortkörningsböter?
På cykeln fick jag faktiskt en böter en gång, fast det var inte för att jag körde för fort.
Vilken var den senaste bok du läste?
Körkortsboken, sorgligt nog =/
Läser du dagstidningen?
Nej har knappt en aning om vad som händer.
Visserligen läser jag "metro" men då blir det mest fokus vid "Elvis" & "horoskopen"
Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej men jag köper alltid Amelia
Dansar du i bilen?
nejje
Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Radio Saga, ve å fasa, ett band på typ 1h med samma låtar som går ooom och oom igen..
..som i en dålig skräckfilm "radiooooo saaagaaa, har du begynnt å tenke på ferien i sommer.. du visste väl att stena saga är röykfritt fartyg, röykning sker oppe på dekk 8"
När var du i kyrkan senast?
När mormor begravdes

1 kommentar:

  1. Haha, japp haricot verts är "gröna bönor" på svenska. =P Färska smakar de röv, men konserverade kan jag äta hur mycket som helst!

    Nopp, har ännu ingen TV och saknar det egentligen inte heller. Det räcker med tio minuter framför TV:n så KÄNNER jag hur min IQ sjunker. Det är äckligt. ^^ Jag tar och läser en bra bok istället. =)

    *kramboll*

    SvaraRadera

Vad tycker du?