torsdag 24 februari 2011

Hej & Hopp

Besiktningen gick bra :) Så nu kan vi lägga det på hyllan också. Skönt!

Nu oroar jag mig mer inför klassfesten.. inte så många som anmält sig direkt. Tråkmånsar! Jag hoppas de flesta väntar på lönen som infaller med sista betaldatumet (imorrn). Hallå högstadiet guys..time of your life ;)

Har lagt upp lite kläder till försäljning och inser att jag gett mig ut på en lång väg.. det är inte lite grejjor som ska säljas denna gången.. Ska börja med att beta av mina som blivit för små, för stora, för inteannsiaktiga och sådana som bara hänger.. Alice har en ganska redig hög också men där är frågan vad man ska sälja, skänka, återanvända till nästa eller spara till dem blir stora och själv får barn..

På tal om det så kommer mami imorrn och hon har med sig några klänningar från det att jag var liten (som om jag någonsin varit det :) lustigt) Ska bli härligt att träffa sin älskade mor.. best on earth! Slår alla andras mammor mest hästalängder.. promise ;)) Ska först och främst fika eller något med Jen & Hailey; Mina prinsessor.

Alice har varit sådär extra skön & rolig dem här dagarna. En personlighet växer fram mer och mer.. dålig humor har hon och det är inte mitt fel. Hon älskar när jag rör mina fötter, speciellt om jag har mina crocs på mig.. då blir hon sjövild och ska äta på dem (?) Annars vill hon bara pussas, kramas men mest busa och skratta.. Hon kan ställa sig mot saker och gå längst med dem nu.. inte ofta man kan titta bort. Utvecklingen sker i extremfart och jag hinner inte med :( Dock tror inte jag det blir någon krypning eftersom det enda vi ser är en ända like beyonces in the air ;) Har beställt en sak som kallas "walking wings" som är ett hjälpmedel så man slipper gå böjd över sitt barn när dem ska börja gå.. Alice har ju kunnat stå sedan hon var 1mån och nu vill hon gå men har inte hittat balansen riktigt.. blir nog att vi införskaffar en gåvagn också.

En gång när jag var liten; I mormors klöveräng

Nej dusch på detta och imorrn är det dags för staden.. peezaowt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?