fredag 11 februari 2011

sex sköna igen

Kändes som om klockan nyss var lite efter 21 och nu är den snart midnatt =/ Shit var tar tiden vägen egentligen? Ju äldre man blir desto fortare går tiden. För Alice är ett år fortfarande livslångt medan det för mig bara kommer och går.. Allting blir så mycket större när man ser på det annorlunda.. knasigt.

Har sorterat genom massa filmklipp som tagits av lillan sedan hon var en 2-3 månader. Jag kan numer ta in det folk säger om att "tiden går fort, ta vara på den". Hon är bara 7 månader men känns ändå sorgligt att lägga vissa saker bakom sig.. varje klädesplagg som viks undan och läggs upp på vinden är lite sorgligt.. den tiden kommer aldrig tillbaka.

För att inte bli för sentimental eftersom jag ÄR känslig nuförtiden och vill undvika tårar ;p (+ att Thomsen som sitter brevid skulle tro att jag är totally nuts) så går vi därför vidare.. vi blickar framåt och ser till allt kul som komma skall.

Har som sagt sorterat filmer, bildklipp, musik etc som lags på skrivbordet och lite här och var.. nu ligger dem i namngivna mappar sorterade på år, datum .. bla bla!

.. å det blev tacos idag; Inte för att det är fredag för vem tusan räknar egentligen? Alla dagar mån-sön varannan vecka är ju helg för en sjönisse som oss.. så jag dör av min vitlöksandning..med det och Sex Sköna loggar jag ut

  1. Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan
  2. Bruno Mars f.t Damian Marley - Liquor store
  3. Tenacious D - Tribute
  4. Heart - Alone
  5. Afasi & Filthy - Le Parkour
  6. Joan Osborne - One of Us

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?