måndag 22 augusti 2011

förskolebesök v.2



Så skönt med kort arbetsvecka :) Dock fick det bli en 2h sovstund i vilofotöljen då avgångstiderna ändrats och likaså våra arbetsscheman.. uppgång 4.50 gjorde mig lagom päck.

Innan vilostunden var vi och hälsade på Kullerbyttan, avdelning regnbågen, där Alice ska skolas in i oktober, så spännande. Har verkligen oroat mig efter den dåliga upplevelsen vi hade på det första dagiset men nu släpptes allt och jag tror det kommer (eller vet) bli riktigt bra.

Imorrn tar vi en tur till Gekås/Ullared och letar efter lite slitvänliga vinter- och regnplagg till Alice. Även strumpor och andra dagisplagg som kommer gå åt.

Nej.. sova sova säng säng säng

"Jag har alltid undrat över hur det kan komma sig att föräldrar alltid känner till det dem varnar sina barn för"

1 kommentar:

  1. Jaa, jag har också ALLTID undrat hur föräldrar kan veta allt det som de varnar barnen för...!!! Mamma vägrar erkänna.

    Min syster däremot, när hon får barn, så kommer hennes barn att få ingående information från sin moster, alltså jag, om var deras mamma hade för sig egentligen... ^^

    puss puss

    SvaraRadera

Vad tycker du?