tisdag 9 augusti 2011

Tömda batterier

Har jag missat något.. kanske sovit en månad eller två för detta känns konstigt. Ena sekunden si och andra så; Vad svarar jag och hur går jag vidare. Just nu känner jag mig kastad för att sedan bli upplockad igen.. är det okej (?)

Alice har varit världens sötaste och gladaste idag och bara laddat min själ med massa kärlek. Jag behövde det verkligen eftersom detta passet var tufft.. egentligen var det verkligen inte mkt att göra eftersom passagerarantalet dimpat rejält men (de flesta) sommarvikarierna detta året har verkligen lagt av (ingen nämn, ingen glömd). Detta har verkligen präglat hela passet och det har varit uppdelat och allmänt dålig stämning.

Bästa batteriladdaren


Imorrn kommer mor upp hit och det ska bli skönt :) Även en liten tripp till Örebro står på tapeten den 23 aug eftersom det är min och T's sista gemensamma ledighetsvecka; Dock försöker jag få det att funka med släktbesök och gymnasiebruttorträff.. det är en meckig historia :D


Over and out


1 kommentar:

Vad tycker du?