torsdag 18 augusti 2011

Härlig känsla

Mitt humör är verkligen på topp idag..lugnt på jobbet och lugn i sinnet. Presenten från Emmy va bla doftljus så nu doftar det fint i min hytt av rabarb & bubbelgum! Nej vi får inte tända ljus, men dem doftar ju ändå =)

Ännu bättre är att eftersom halva hotell inte har någon vändtur så ska DEM istället vara på VÅR avdelning och göra avloppen som hör därtill.. :) tack! Har inga problem att göra avlopp själv men det är alltid gött att få lite avlastning med hytter som i vanliga fall alltid är fulla..frågan är bara hur trångt det kommer bli med alla gäster och extra personal... will show

Nej nu ska jag avsluta min kaffe här..
..och jag tror jag bestämt mig! Kopparspiralen måste väck, kan inte ha sådan här riklig mens på jobbet. Måste byta binda varje 15/30e minut för att klara trycket.. och då snackar jag alltså nattbinda ; Dem sa att tampong inte var att rek. men om jag kör dubbelt kanske man är lite extra försäkrad.

1 kommentar:

  1. ...angående mensen... välkommen i klubben. (höll på att skriva "klibben", och det passar ju nästan bättre!! LOL )

    Önskar att jag kunde skylla på en spiral bara. Men jag vet hur det är, inte för att det är till någon hjälp. ;) Tampong + nattbinda kan göra saken lite bättre; inte att rekommendera nej, men måste man så måste man.

    Och JÄTTEGRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMS!!! <3 Puss puss! :)

    SvaraRadera

Vad tycker du?