fredag 5 augusti 2011

trött

Jag är trött.. trött i huvudet och kroppen! Men mest av allt är jag trött på folk!
Jag är trött på att jobba i en lekstuga och börjar känna kärringvarningarna blinka..men VI håller ut för jag inte ensam om att känna såhär som tur är.

Jag är trött på att Alice dränerar stackars Thomsen därhemma och att jag är här och inte kan göra något åt det..nu har jag varnat chefen om att jag kanske måste åka hem ifall det håller i sig. Verkar dock som att det vänt lite.

Har haft någon konstig hosta också i kanske 1 månad minst.. men nu har den verkligen blivit jobbig. Vi har ju mögelfläckar på vinden och jag får sådana dära ruskiga kopplingar till det.. dock sa ju han som var där och mätte att det "gav utslag men inte så farligt" Detta var i vintras, undrar om det blivit värre...

nej vila benen lite

1 kommentar:

  1. Hm... hosta är obra, kanske bäst att du kollar upp det. Och kolla upp möglet också när du ändå håller på. :(

    Hoppas att allt blir bättre snart gums!! *puss puss*

    SvaraRadera

Vad tycker du?