fredag 26 augusti 2011

Ödet

När jag rensade min inbox häromdagen så hittade jag ett mail från lokförarutbildningen där dem skrev att jag hade mycket goda chanser att gå vidare bara jag svarade på 3 frågor.. "vad jag gjort innan, varför jag ville bli lokförare" och något mer jag inte kommer på nu. Okej jag kanske har fuckat upp detta då pga slarv från min sida.. jag gjorde 3 rätt svåra tester via internet under hög stress då jag skulle på båten och inte hade tillräckligt bra internetuppkoppling för att göra det där, testerna hade också ett utgångsdatum så jag inte kunde vänta tills hemkomst.

Är jag bitter? Njaaa, kanske var det meningen, vem vet. Jag får väl söka nästa år också :) Dock kan jag inte släppa frågan; Hade jag egentligen kommit in om jag svarat. De hade ju grymt ont om tjejer och dem kom före i kön + att dem uttryckte sig som de gjorde i mailet. Hursom, får ändå aldrig reda på svaret så varför gnata.

Imorrn ska jag börja att föra matdagbok, mest för att själv inse hur mkt jag stoppar i mig då jag har lätt att "bortförklara" eller glömma bort det dåliga.. Ska avsluta varje dag med att gå igenom vad jag kunde gjort annorlunda eller gjorde bra och hoppas att det blir en tankeställare inför varje mål jag äter.

Var hos tandläkaren idag och till skillnad från andra doktorer och sådant folk fick jag beröm.. och hon tyckte sååå synd om mig som var tvungen att borsta i så tighta utrymmen som mina visdomständer har ;) hehe

Njuter av "sista" hela hemmaveckan med Thomsen, känns så sorgligt på något sätt.. men ser det verkligen som en kortsiktig lösning och hoppas det dyker upp något snart..

1 kommentar:

  1. jag för oxå matddagbok=) Det borde alla göra!
    /Kramar V

    SvaraRadera

Vad tycker du?