torsdag 2 augusti 2012

älska återvinning

Finns inget jag gillar så mycket som att ströva på secondhand & loppisar =) Tyvärr tycker jag Myrorna tappat stinget och blivit för mkt "fashion" för att man riktigt ska kunna fynda. Stinkande och urtvättade kläder kostar för mycket bara pga prislappen, tråkigt! Möbler som är skeva och Ikea har också en prislapp över OK.

Nej kyrkloppisar och sunkiga lagerlokaler ska det vara. Just nu vill jag hitta en kista och någon sittgrejj/förvaringskombo till hallen. Kistan bör vara platt då jag tänkte ha den som soffbord. Tyvärr har kistor som soffbord och förvaringsalternativ gått upp i pris då det är inne att "chabbychicatill dem" blivit så himla poppis.

Något sådant här vill jag ha :) 
Bilden är lånad


Idag hängdes det med Vicky hela dagen och vi har "planerat" in en loppisrunda, med bil självfallet så våra förhoppningsvisa fynd får plats ;)

Medan jag strosade runt på staden så låg stackars T och fick sin giftcoctail på Sahlgrenska. 5 av 6.. one more to go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?