onsdag 1 augusti 2012

projekt

Jag är typen som drar igång 25 miljoner projekt samtidigt. I söndags, efter att ha gått upp fem på morgonen för att stressa med en färja och bada i Danmark för att komma hem vid 18.30 så fick jag för mig att vi var tvugna att förbereda oss inför den nya soffans ankomst. Det blev att spackla och måla ena väggen av vardagsrummet vid 9 på kvällen :)

Vill göra detta medan morsan är här så har man 2 arbetare och någon som har koll på Alice. När alla hyllor flyttats och sorterats i bokstavsorning på innehåll (ja Thomsen har mani) så blev jag nöjd med resultatet. Halva vardagsrummet kommer sedan tapetseras och fönsterväggen (till vänster) får målas vit för att mecka till det.

Nu är vardagsrummet ett kaosigt rum med massa "pyngel" och osorterbart material överallt. Har lagt ut lite sälj- & skänkannonser på en fb-sida till att börja med. Är det ingen som nappar där blir det blocket.

Måste ringa chefen också och säga att jag snart vill jobba igen :D Är taggad till max, saknar mitt jobb och folket något så enormt. Fast kommer bli enormt svårt när man suttit ihop med Alice så mkt på sistone; Har resulterat i en liten mammig madame härhemma, något som varit sällsynt innan då vi båda varit favvisar

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?