lördag 4 augusti 2012

..tomt

Mamma har gått för ungefär 20 minuter sedan och oj vad tomt det är och blev på en gång :| Det har varit så bekvämt med 2 extra händer när man känner att orken tryter eller bara saker som att alltid ha någon som kan bada, lägga och dona med Alice.

Är jag den enda 27-åringen som kan tänka mig att bo permanent med mamma? ^^

Är så tacksam att hon har offrat hela sin semester detta året för att komma och bo med oss... det har gjort så himla mycket, kanske mest för mitt psyke men också för Alices välmående och det i längden påverkar ju Thomsens mående också.


Älskar dig världens bästa mamma (även om hon inte läser detta) :)

1 kommentar:

  1. Haha, jag skulle nog inte orka bo permanent med mamma, men jag brukar vara där på helgerna och det är rätt lagom. :)

    Skönt att höra att det går framåt för er, gumman! <3

    *kramas i massor*

    SvaraRadera

Vad tycker du?