fredag 24 augusti 2012

Idag har jag varit utomlands..

..bla i Fuertventure, Turkiet, Egypten, Cypern m.m 

Vi drar nog in och skaffar pass till Alice imorrn för vi måste iväg; När vet man aldrig. Eller vet & vet, JAG vet att NU är en bra tid, helst IGÅR.

Thomsen vill åka över jul, jag vill åka i september då värmen fortfarande finns i vatten och luft. Men kul att börja jobba och sedan ta semester det första man gör. Dock bryr jag mig inte, jag har visserligen varit hemma från jobbet men all tid har gått åt att vara ledsen, orolig, lagat mat, städat hoppa upp i sadeln igen osv. Jag vill uppleva 10h på en strand och drinkar i färger, Alice ska få bada tills hon blir ett russin och skrika av upplevelseorgasm för att hon ser en fisk .. eller ja "piiick" som hon säger :)

Vi är värda DET

3 braiga going on's:
Imorrn ska vi träffa Rolle igen efter typ 2-års uppehåll, så himla roligt och underbart! :)
Damen på Ica trodde vid förfrågning att jag var 20 :))) what?
Mamma vann överklagan på en p-bot hon fick här i somras.

Hur bra är inte dem sakerna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?