onsdag 8 augusti 2012

#%&/ Cancer

Alltså va fan kom cancer ifrån egentligen? 
Hur kan man tro att det finns en gud när det finns så många hemska sjukdomar eller det med att folk dör i svält? Jag tycker det är okej, folk får tro MEN jag tycker att man borde rannsaka sig själv. Det är som att stänga ute all verklighet och vad händer när något tragiskt sker i vissa människors liv; Jo dem börjar tro.

Visste ni att 1 av 3 får cancer någon gång i livet.

Idag lämnade en arbetskollegas mamma livet ... pga cancer. Förrförra veckan en annan arbetskollegas mamma (?)

FUCK MOTHERFUCKING CANCER! 

När man var ett barn då fanns inga sjukdomar.. feber och förkylning var jobbiga saker men sen dör en efter en i cancer.. och nu känns det himla verkligt, som att man gått in i någon vuxenvärldsvägg liksom! Hej, detta är verkligheten, imorrn kan den du älskar vara borta och det enda som finns kvar är minnen. .. jag är inte redo att bli vuxen, hell no! Om det är det enda som kommer ur det hela så kan jag likagärna bli fråntagen mina rättigheter att vara uppe hur länge jag vill eller att bara få käka godis på lördagar.

Detta inlägg är bara skrivet i renrasig sorg och ilska.. nothin' 2 bug about.

Jag älskar min Thomsen & min Alice
Jag älskar min mamma
Jag älskar mina bröder
Jag älskar mina vänner
Jag älskar min släkt.
...och inte minst av allt så älskar jag alla som älskar! 
Det är fint att älska, våga visa det :) 

...så nu fick jag det nerskrivet också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?