torsdag 23 augusti 2012

bara vardagstråkigheter och höst

Idag har det varit riktigt höstväder. Blåsigt och regning med någon kort kort solstund här å där. Vi har varit inne hela dagen och jag får sådant dåligt samvete när inte lillan fått komma ut ordentligt. Tur att förskolan finns där dem tvingar sig ut en stund dagligen trots väder..
Jag har haft lite saker ute på Tradera nu som jag packat in och ska skicka iväg under dagarna som kommer, så skönt att bli av med sådant som för mig är oanvändbart samtidigt som det genererar lite cash.

Thomsen som varit grymt illamående och trött verkar kommit till liv lite igen så han har orkat leka med Alice och nattar henne nu. Jag ska ju gå på båten igen på måndag så det känns bra att se honom komma ifatt lite på den fronten så jag slipper ha för stor ågren.

En av grannarna hade en väska ute på fb till salu för 20kr så den passade jag på att köpa, perfekt som liten resväska för mina båtgrejjer.. måste börja samla ihop allt nu. Personalkort m.m

Imorgon börjar våran fullspäckade helg. Förutom allt fix med tradera så ska vi dra till Kungsbacka och hämta en sängstomme jag vann på auktion, vi ska träffa Rolle samt ev. åka och hjälpa en vän att rensa sin mors lägenhet (hon gick bort här för någon vecka sedan). Söndag kväll ska bara vara vår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?