söndag 30 augusti 2009

borden

Det finns så många borden här i livet.
Jag är en bra planerare men inte någon som bockar av det jag planerar :)
Just nu borde jag faktiskt plocka undan och packa inför båten.
Fast det är ju bara vad jag borde.
Idag åkte vi till Ikea
Köpte några nödvändiga ting.. bla 3pack påsar för att hänga undan tex jackor på vinden (Var det inte det du ville ha Vicky? bara 19kr/3st) samt lite annat smått och gott.

Hemma lagas det mat sen upp på stan för en mysfika med kungaparet..ni är för härliga :)
Disskuterade även min hobby sedan 3 dagar tillbaka.. forumdebatter...himla tur att du höll med mig V ;)

Imorrn är det dags för en vecka till havs ..
Nu borde jag betala den dära räkningen, och hur var det med packandet?


-sugen på vaniljris-


Ha en bra vecka härhemma alla ni andra!

1 kommentar:

  1. Det är ni som är härliga=) Alltid lika kul att umgås med er=) Puss puss

    /Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?