torsdag 18 november 2010

Dejtday

Idag lämnade vi Alice hos farmor 11.30 och hämtade henne först vid 20.30 :) Har gått jättebra såklart. Thomsen och jag unnade oss en heldag ensamma med varandra fast man saknade tösabiten ganska så mycket framåt kvällningen..

Idag har vi alltså passat på att göra sådant man oftast inte kan göra eller sådant som är ganska meckigt med barn.. Gå till frisören, äta på restaurang och gå bio. Timmarna bara rusade fram men det var härligt att få vara bara vi 2.

Alice har somnat ganska nyligen.. hennes nya tider verkar vara 23-8 ca.. hmm, ganska opopulärt hemma hos mig faktiskt :) Men med tänder på G så är det inte lätt. Man känner att det har delat sig i tandköttet och hårdnat lite så nu väntar vi bara på tanden.. Imorrn ska vi tillbaka till dietisten och prata om mjölkintaget vilket varit föga litet .. idag kom det lite utslag vid ögat efter tiden hos F&F .. tvättmedel?

Btw.. är korthårig nu. Klippte säkert av en 20-25cm :) Känns friskt, skönt och väldigt härligt! Jag tinade upp lite och fick tillbaka en del av mitt försvunna självförtroende.. till och med så mycket att jag kollade mig i spegeln ett antal gånger på stan.. något jag inte brukar bry mig om; Dock bör jag färga för denna utväxten är inte att leka med. Frisören lovade även att mitt håravfall skulle sluta när Alice blivit ungefär 6 månader.. thank god!
Även T blev korthårig.. sen fick han en liten mohikan, så sött :)
Har lånat en bild för att visa min frisyr.. orkar inte med att fota ännu :)
Men denna längd och frisyr är ganska bra beskrivande

1 kommentar:

Vad tycker du?