söndag 7 november 2010

B ooo

Ja då var det dags för ett litet inlägg igen :)

Vi har kommit iordning så smått härhemma och det börjar likna ett hem, bilder kommer när vi är lite mer färdiga för nu ser det mest lite stökigt ut. Jag är faktiskt ganska nöjd med Thomsens å mitt sovrum där allt kommer gå i ljusa färger.. ja förutom sängstommen, hyllan.. bla bla :)

Dock har jag lite ågren nu för att vara här ensam en hel vecka.. blir ju första gången nu då T går till havs imorrn. Jag har fått för mig att det "spökar" här också eftersom energierna är så sjukt starka.. jätteläskigt att ligga i sängen på kvällen. Jag som är ovan med 2 våningar får också stort obehag av att ha en nedervåning som man har 0-koll på då man sover däruppe.. Tror det lugnar sig lite när vi bott in oss ett tag.

Har haft pappa, brorsan å V på besök.. Pappa hade införskaffat sig en ny Bmw (såklart) i Borås och brorsan följde med för att köra hem den gamla. Klart dem passar på att svänga förbi mig :)
Idag var Nathan här en sväng också, bästa killen i världen.. vi fettade pizza och cola så nu är det vatten och knäckebröd framöver.

Alice går som på speed.. hoppar å studsar.. sover inte ett skit, typ likamycket som oss :) Fattar inte att hon orkar då hon borde sova dubbelt så mkt. På fredag ska jag på mjölkskola vad gäller allergin för att lära mig hur man matar osv. Ska även prata med barnmedecinska här för att få hjälp med en mjölkprovokation..

Har även haft lite ont i hela livmodern sedan insättningen av kopparspiralen så går omkring och nojjar att jag rostar ihop och håller på att bli helt infertil.. blä! Skulle bli väldigt ledsen om så var fallet eftersom jag mer eller mindre var tvungen att välja detta p-medel (om jag inte vill köra med gummihandske eller leva i celibat) eftersom jag är så överviktig.. sugigt att man inte ens får välja över sin kropp själv. Vill jag riskera proppar borde ju det vara mitt val fast ja, isf skulle ju doktorerna kunna skriva ut vilja mediciner som helst till folk som önskade det.

Toppen jag beställt till julfesten var förresten big no no.. sökandet på bolero/överkofta fortsätter.. nu börjar det ticka dock. Slappnade ju av ett tag och det skulle jag inte gjort.. Måste även klippa mig; Frågan är: Kungälv vs. Göteborg?

3 kommentarer:

  1. Förra veckan sov jag knappt för jag fick för mig att det spökade här, men nu har jag vant mig vid alla ljuden. Eller nästan alla iaf. Försöker att inte känna efter energier för då blir jag bara rädd och det vill jag inte. Ignorera istheshit ibland :p

    Jag funderar också på kopparspiral men det är mest för att jag inte vill ha massa hormoner och skit i mig. Jag är mer orolig över att bli gravid för verkar lättare att bli gravid med spiral än med andra preventivmedel. Fast är säkert bara nåt jag fått för mig hoppas jag hehe.

    Vill gärna se bilder på eran nya lya snart :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Japp jag är tillbaka men blir mer anonym denna gången :)

    SvaraRadera
  3. Om det spökar så är det kanske ett väldigt snällt spöke=)

    /V

    SvaraRadera

Vad tycker du?