fredag 12 november 2010

ʞɐq ɹäp ɐʌöɹ ɹǝʇʇıs ås 'ƃıs åd ɹǝpuäʌ ɥɔo ɹǝpıɹʌ uä uɐɯ ɹnɥ

Okej idag vet jag inte vad vi ska göra. Var meningen att vi skulle ta oss till Gbg och träffa Vicky men vi (läs jag) beslöt att ta det en dag när vi får mer timmar tillsammans. Haha låter som ett nyförälskat par. Men jag vet att timmarna med V går snabbt och jag vill inte ta mig in med bil, mecka och försöka hitta en P-plats för att sedan åka hem. Kollade industribussarna och dem gick inte heller som jag önskat.. sista på morgonen gick vid typ 9. Men det får bli en annan dag helt enkelt...

Hade ju funderat på å ta en promenad till cetrum.. lockar föga just nu med allt regnande! Kom lite sent i säng igår också så är lite groggy.. köra bil bör jag åtminstone ej göra. Kanske ta å hoppa på "Kungarundan" ;D

Näe blir nog en sväng till soprummet och sen soffläge faktiskt. Elr ja, så mycket soffläge det blir med en 4-månaders.

3 kommentarer:

  1. Testing festing //Annsi

    SvaraRadera
  2. Jo, han tuggar nog bara sönder det mesta. Men faktum är att använda trosor/kalsonger käkar han upp. Jag antar det har något med doften att göra som gör att de tuggar sönder/käkar upp. :) Har läst fler fall där använda trosor/kalsonger käkas upp. Hm, de är inte gratis de där bettskenorna i alla fall. Kommer inte ihåg totalsumman för en sådan.

    SvaraRadera
  3. Det blir fler gånger vännen=)
    Puss puss
    Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?