lördag 13 november 2010

vifta på händerna fjortiz

Har bokat biobiljetter till 1a av 2 delar i sista HarryPotter filmen.. kasst att dem inte kunde göra en superlång film istället. Ogillar delfilmer som redan är i serie :) Alice ska vara hos farmor och jag å T ska få lite egentid. Gå till frisören, handla en julefestoutfit, klippa oss, äta gott :)

Jag är lite smått orolig för min rygg.. har fortfarande nästan lika ont som när jag hade foglossning fast högre upp.. finns en punkt precis där jag fick EDAn som gör sådär svinigt ont. Läste någonstans att några få får komplikationer med ryggen efter förlossninge.

Kom helt plötsligt att tänka på högstadietiden. Savannbyxorna, linnena med kinatecknen, stringen som var fastsydda utanpå byxorna, buffalo och dylikt :) När jag gick på disco hade jag alltid tight kjol med slits, solbruna strumpebyxor och benvärmare till mina buffalokopior.. linnet/toppen skulle såklart framhäva min råa klyfta ;) Those where the days. Det är fan otroligt hur man kom i de dära jedra savannbrallerna. Å dem skorna sedan.. att jag som har så stora fötter gick med på att sätta på en klump på 1kg/fot extra.. voijne voijne! Idag är ju fjortismodet mer övertuperat, massa puder och ja.. jag är inte så pejlad på dem längre :D
Fan va gammal jag känner mig helt plötsligt!

Bör ta mig mot övervåningen och sängen, har märkt att jag drar mig in i det sista för att gå upp dit. Dock har jag sprungit lite mer än vanligt då Alice verkar ha en tand på G och vaknar några gånger innan hon somnar.. eller så är det boogieman som blåser henne i ansiktet ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?