tisdag 10 maj 2011

att segla utan mjölk



Haha... måste rätta gårdagens inlägg och säga att jag kanske inte har en fetísch riktigt vad gäller barnvagnar; MEN nästan något åt det hållet Kaktus ;)


Sitter här i min hytt och har svinigt ont i magen.. äggstockarna eller ja; någonting inuti iaf! Jobba egentligen men har crew och har väl lite "jour" kan man säga..

Nu har jag allt jag behöver i min hytt.. en minilaptop, hårddisken laddad med gott och internet såklart :) LOVE! Så egentligen fattas bara lite MJÖLK


All mjölk är slut ombord! MAAH ... måste vara målarna som druckit upp den!

---> En annan jobbig sak är att jag använt nässprayen alldeles för länge.. tror jag är beroende :( E säger att jag inte får använda den och ska slänga den.. kommer jag någonsin andas bra igen??

1 kommentar:

  1. Vet hur det känns med nässprayen! Den har varit min bästa vän till och från i många år. Du får trappa ner, ta bara när du ska sova ett tag...så glömmer du bort den sen förhoppningsvis! =P Jag la av när vi var i Thailand nu, så fuktigt där att det inte behövs. Åk dit vettja! =D

    SvaraRadera

Vad tycker du?