söndag 29 maj 2011

Oh nu vill jag bara hem och bli lite älskad..

Pratade med den mest diplomatiske vännen jag har idag och vi kom fram till samma sak..enkelheten gör det helt enkelt väldigt hållbart! Varför ska man hetsa fram något som inte är äkta? Ibland spelar det ingen roll vad jag gör; Har trugat fler gånger förut så..

Annars; En bra arbetsdag faktiskt :) Fick faktiskt sluta en hel halvtimme tidigare idag vilket behövdes eftersom jag är totalt superslut! Varför torterar man sig och sover över lunchen eftersom man blir tvungen att gå upp 2ggr/dygn...waaaaay 2 much ;p

Alla reser just nu, till Turkiet mest verkar det som. Hoppas på att få komma iväg någon gång snart :) Alice får nog växa till sig lite först; På tal om A så fick hon sin första krigsskada, som Thomsen så pedagogiskt uttryckte sig, idag. Ett jack och svullet ögonbryn... baskans. Men likabra att lära sig.

Nu blir det .. packa! Önskar jag kunde säga kojen eftersom det börjat gunga
Btw vad kostar cigg idag? Någon som vet.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?