lördag 14 maj 2011

Be proud; Have pride!!

Ja idag har vi PRIDE härombord Stena Saga :) Inte överdrivet med HBT-folk men några stycken kunde jag allt urskilja ur mängden.. på PINK-cruisen brukar vi ju ha en hel del transor och bögar men inga flator direkt..

Har slagit mig ned med lite godis & en Ramlösa från 5an styrbord.. det är jag värd! Vändturen var snäppet jobbigare idag och man kunde nästan ana lite sommar eller fyllecruisen från förr.

Usch denna vecka har jag något sådan enorm längtan efter min lilla familj..speciellt lillan :/ Jag ska ju åka hem till Örebro också för att peppa brorsan lite som är nere och hälsa på i mammas nya lya.. längtar dit också.

Å vad har jag att säga om ESC.. Saade; Ja ni..skämmigt tycker jag! Såg någon grupp med för hiskeliga kläder som sjöng en ganska gungig och poppig låt..DEN tror jag på :) Var i början någonstans. Greklans var hiskelig eller åtminstone rapparn :S

..ska kika vidare

Igår var i på bryggan å hälsade på igen..skulle kunna stanna där för alltid! Det var åska och en regnbåge hade bildats..eller nej TVÅ.. och däruppifrån såg man dem som 2 cirklar mot det konstiga ljusmörka som är under ett svart moln..

//Annsi on the sea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?