söndag 8 maj 2011

fetischer av olika slag



.. jag tror jag har fått vagnfetisch. Det var liksom det sista, trodde jag, som skulle vara min stora last. Känns som jag vill köpa hur många olika vagnar som helst.. för olika tillfällen eller matchningar. Hellre barnvagnar än skor å handväskor just nu (då är det illa)

Idag köpte vi en sulky med relativt stor shoppingkorg som är bra att mejja ned påsar i om man nu skulle få pengar över till spontanshopping. Nu har vi pejl på en annan vagn öööh som är bra att ha :) Sen har jag kollat jättemycket på en supersmidig och spejsad 3-hjulingssulky som vore bra att ha i bilen för den blir sådära jätteliten. En retrovagn i fin manchester eller läder vore också jättejätteballt.. fast Thomsen är inte så sugen på en sådan, tråkig

Ah jag säger å det.. läskigt! Vill tillägga att jag inte har tankar på att köpa dessa nya utan begagnat tycker jag är grejt! Ångrar såå att vi köpte en ny å svindyr vagn för 10 papp från första början..största felsteget ever =/

Annars har vi haft en mysig dag ute idag.. Träffat V & D för lunch å mys i slottis. Tyvärr var Alice himla gnällig så jag kände inte att jag kunde slappna av.. Vädret bjöd på sol och jag kom hem med färg.. lagom till båtveckan börjar imorrn.


CIAO

1 kommentar:

  1. Haha, det där är ingen fetisch, det är bara en vanlig hederlig fixering/besatthet. :P För jag antar att du inte tänder sexuellt på barnvagnar? ^^

    Puss på dig!

    SvaraRadera

Vad tycker du?