tisdag 31 maj 2011

laddning pågår

Efter några dagars energitjuvande så ska jag börja ladda mig igen med massa positiv energi :) Gårdagen kunde inte blivit bättre och jag kände mig så kär på något sätt. Solen väcker mig verkligen ur en riktig vintervila!

Idag visar termometern 30grader och det känns kan jag lova! Tyvärr är det massa packarbete med traderaauktionerna men jag tänker varva med balkong, öl & kaffe för att det inte ska bli för tradigt!

Har kollat in mina rabatter och det kanske blir som kaktus tyckte; en kryddrabatt, på baksidan och lite mer blommigt där fram.. Tror dock det växer en ros där så får ta det lilla lugna innan jag river bort för mycket. Ska läsa på lite vilka blommor och växter som kräver vad så kör jag igång sedan när mamma kommer till helgen. Har införskaffat verktyg och tyghandskar så ska kanske börja med att klippa bort brännässlorna som växt sig höga till brevlådan ;) Kanske därför man får så lite post..(?)

ladda ladda ladda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?